به دعوت بنیانگذار “اصول مدیریت وموفقیت ” برای اولین بار ورکشاپ برند شخصی به صورت توصیفی برگزار شد.
این ورکشاپ در دو جلسه در روزهای دوشنبه دهم اردیبهشت و دوشنبه بیت و چهارم اردیبهشت نودوهفت در تالار همایش سران برگزار شد.
در جلسه اول مطالب زیر بررسی گردید:

تعریف برند
تعریف برند شخصی
حوزه های مختلف برند شخصی
بررسی مفهوم برند شخصی از زوایای چرایی ، چگونگی ، کی ، برای چه کسی و …
در جلسه دوم مباحث زیر مطرح شد:

برند شخصی به زبان ساده
چهار فاز اصلی برند شخصی
بررسی آرکتایپ های 16 گانه
معرفی آزمون های شخصیت شناسی و رفتار شناسی
دیدگاه بگذارید